Metodai žinių įsivertinimui


Metodai, padedantys per kelias minutes įsivertinti veiklą pamokų metu, reflektuoti mokymosi procesą ir t.t. Tikslas – ugdyti mokinių gebėjimą aiškiai ir konkrečiai reikšti savo nuomonę, mokyti juos pačius įsivertinti. Metodų mokytojai žino daug, bet, kai reikia staigiai, tai ir pasimiršta arba naudojami keli “patikimiausi”. Aš patarčiau metodų pavadinimus atsispausdinti ir įlaminuoti, o prireikus tiesiog ištrauksite iš pedagoginių žinių dėžutės. Metodų taikymo rekomendacija:
– po kėde tris būdus paslėpti;
-traukti vieną ir visiems pritaikyti;
-išdalinti visiems skirtingus įsivertinimo būdus.

Kodėl išvykos?

Atsidarius muziejams, edukacinėms dirbtuvėms, bent jau aš su savo klase važiuojame kartą į savaitę kur nors mokytis kitur. Juntu, kad išvykos laukiamos ir tuomet vaikams savaitė pasidaro be galo įdomi ir jauki, nes yra ko laukti:)
Nuotrauka iš istorijų namuose išklausytos edukacijos “Ką ridena skarabėjas?’

Taip žingsnelių metodas pasikartojimui


Pamokos pradžiai ar pabaigai tinkantis ir įtraukiantis judrus pasikartojimo metodas “TAIP žingsniukai”. Visi mokiniai atsistoja prie sienų. Mokytojas užduoda klausimą. Aš naudoju plickers.com programą, kuomet kiekvienas mokinys su kortele rodo savo atsakymą. Jeigu ats. teisingas, jis gali žengti žingsnelį link savo kėdės. 5 klausimų tikrai pakanka su mūsų klasių dydžiu;)
Ką daryti su iš vietos nepajudėjusiais? Aišku, kad 10 pritūpimų – juk šio žaidimo tikslas – pajudėti

Pagalba arti

Man patinka dalijimosi kultūra, todėl norėčiau ir aš prisidėti pakviesdama 2-3 mažuosius mokinius, patyrusius mokymosi sunkumus, kreiptis, tikintis mano asmeninės pradinių klasių mokytojos pagalbos. Nuotolinės konsultacijos būtų nemokamos ir vyktų 1-2 kartus į savaitę iki grįžimo į mokyklas zoom platformoje sutartu su mokiniu laiku. Norinčius prašau registruotis šioje formoje: https://forms.gle/Jrb6biWu8PydumBj9

Kova su Atliekamortu

Kai pamokos ribos išsiplečia ir pajunti stovinti greta Hario Poterio ir padedanti jam kovoti su šiukšlių lietumi… Dėkoju ir visoms kolegėms rekomenduoju pasikviesti į svečius 9zuikiai.lt kolektyvą. Nuo šiandien kiekvienas mūsų klasėje trečiokas žinos, kad šiukšlės didina AtliekaMorto galias ir stengsis visomis jėgomis gelbėti Žemę nuo piktųjų šiukšlių galių. Tikiuosi mes sėkmingai įveikėme šiandien visus 7 horokrusus ir sustabdėme šiukšlių lietų. Ko pasimokiau iš edukatorių Sandros ir Evelinos, ir ką panaudosiu savo veikloje: – turėti dieną, kuomet visi rename’inasi savo vardus zoome ir susikuria slapyvardzius(vaikams nicname’ai labai patinka);- break roomus pavadinti slaptaisiais kambariais;)- mini užduotėles ekspres pokyčiams.Tokios pamokos įsimena ilgam! Dėkui www.9zuikiai.lt už bendrystę!

Atmosferos sluoksniai

Su trečiokais gilinomės į atmosferos sluoksnius, funkcionalumą, jų temperatūrą. Įdomiausia, kad lietuviškuose vadovėliuose vaikams žinios apsiriboja tik ozono sluoksniu ir atmosferos apibrėžimu. Tuo tarpu užsienio praktikoje randu, kad trečiokams pristatoma kas tiksliau sudaro tą atmosferą. Mūsų vaikai irgi gali daugiau. Mėginome eksperimentą susikurti ir iš namie turimų skysčių sukurti Žemei 5 atmosferos sluoksnius. Tuo pačiu vaikai realiai pamatė, kurie skysčiai sunkesni. Sluoksnius galėjo dėliotis savo nuožiūra.

Knyga apie džiaugsmą

Šią knygą rekomenduoju perskaityti visiems: ir mažiems, ir dideliems. Joje aprašomas džiaugsmo žaidimas ir praktinis jo pritaikymas:)

Internete yra pdf failu įkelta knyga.